کسب درآمد از وب سایت

دوشنبه 29 ارديبهشت 1399
9:56
احمدی

یکی از روش هایی که میتوانید کسب و کار خود را به عموم مردم و جهانیان معرفی کنید، وب سایت شماست. چرا که امروزه همگان برای انجام هرکاری ابتدا سراغ اینترنت رفته و نیاز خود را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت ها جستجو می کنند.

اگر هدف وب سایت شما افزایش فروش و توسعه کارتان است، باید به سه نکته توجه داشته باشید:

۱- ثبت نام و اطلاعات مخاطبان یا مشتریان احتمالی

پس از اینکه سایت خود را طراحی و راه اندازی کردید اولین قدمی که برمیدارید ثبت اطلاعات مخاطبان یا مشتریان سایت جهت ارتباط بیشتر باشد.

برای انجام این کار میتوانید یک محصول یا اطلاعات با ارزش برای بازدید کنندگان تهیه کنید. مثلاً گزارشی رایگان در زمینه کسب و کار شما. سپس فرمی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید و آنها را به گونه ای ترغیب کنید که این فرم را که شامل مشخصات اولیه هر فرد هست را پر کنند. که البته فقط با داشتن محتوای خوب میتوانید به این منظور دست یابید. به این صورت شما لیستی از مخاطبان یا مشتریان احتمالی خود را دارید که میتوانید از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.

بعد از انجام این چند ایمیل که محتوای مفید و مورد نیاز مخاطبتان باشد را برای او ارسال کنید. ولی فراموش نکنید که در ارسال ایمیل زیاده روی نکنید. چرا که ممکن است ایمیل های شما تبدیل به هرزنامه برای مخاطب شود.

۲- فروش محصولات و خدمات

برای اینکه مخاطب تبدیل به مشتری شود باید صفحه مربوط به محصول شما از لحاظ تبلیغاتی بسیار قدرتمند باشد تا مخاطب را جذب خود کند. باید وب سایت خود را مانند خانه ی خود بدانید. همانطوری که خانه ی خود را با مبلمان و تابلوها، زیبا و دلنشین میکنید باید وب سایت خود را هم به همان اندازه از تبلیغات و محصولاتی که برای مخاطبان جذاب باشد بیارایید. حداقل یک یا چند عکس از محصول خود را در سایت قرار دهید. راجع به محصولات و خدمات خود کاملا توضیح دهید و اطلاعات کامل در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید تا مجبور نشوند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های دیگری مراجعه کنند.

در ضمن به خاطر داشته باشید که حتما پرداخت وجه اینترنتی را هم در امکانات وب سایت قرار دهید.

۳- با وب سایت کسب و کارتان را به رسانه ها معرفی کنید.

در سایت خود صفحه ای را به رسانه ها اختصاص دهید. در آن صفحه اطلاعات مختصری از خودتان، کسب و کارتان، عکس محصولات با کیفیت چاپ و … را قرار دهید و کار را برای رسانه هایی مانند نشریات، روزنامه ها و … آسان کنید تا شاید خبری در مورد شما چاپ کنند. همچنین می توانید آمادگی خود را برای مصاحبه با نشریات اعلام کنید و فرمی قرار دهید تا افراد علاقه مند به مصاحبه با شما آنرا پر کنند.

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. طراحی وب سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت تهران
  8. طراحی سایت

9. طراحی سایت فروشگاهی


[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته / نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]